Saturday, August 1, 2009

Tagasi.

Niisiis, nüüd oled Gertrudi juurest maalt tagasi. Seal oli megalahe!:D Mulle meeldis seal väga:D Seal on alati väga tore ja mõnus olla, kui inimesed on ka toredad ja lõbusad:D Me korjasime seal punaseid sõstraid, musti sõstraid ja ka vaarikaid, millest Gertrudi vanaema siirupit ja ka mahla tegi. Me mängisime ka kassipoegadega, kelle nimeks olid Robi ja Bobi. Millalgi panen arvatavasti pilte ka üles. Siis käisime me ka ujumas. Ka seal oli väga mõnus. Käisime ka paadiga sõitmas. Mina sain ka aerutada ja Gertrud juhatas mind.
Täna käisime me Liisiga kinos "Harry Potter ja segavereline prints" vaatamas. Minu arust oli see küll raamatuga päris sarnane. Osad kohad olid küll päris õudsed, aga elab üle. Kellele see vähegi huvi pakub, sellel soovitan ma seda kindlasti vaatama minna!:D Kui kino läbi sai, siis sadas vihma ja me pidime vihmaga Kaubamajja kõndima, aga kuna meil ei olnud ei vihmavarju ega ka midagi soojemat selga panna, siis oli see päris märg ja külm kogemus:S Kaubamajas vaatasime ka natuke ringi ja siis hakkasimegi ennast kodu poole seadma.
Täna tegime ka sauna. Seal oli väga mõnus. Praegu ma siis kirjutangi siia ja varsti ka magama. Head ööd kõigile!!!

No comments: