Sunday, November 29, 2009

Uhhhh!

Issand, pole enam augustist saadik siia mitte kui midagi kirjutanud. Oleks siis vist viimane aeg seda teha, et selle aasta numbri sees siis veel siia midagi ka kirjutada.
Vahepeal olen ma saanud 15!:D See oli väga lahe sünnipäev. Emmelt-issilt sain endale muusikakeskuse ja Liisilt Jonas Brothers'i raamatu:D. Olin selle üle väga väga õnnelik! Vahepeal oli ka vaheaeg, millal ma olin Gertrudi juures maal ning nagu alati, oli seal ka väga lahe:D. Nüüd hakkab juba vaikselt ka järgmine vaheaeg paistma. Järgmine ja ülejärgmine nädal annavad õpetajad ikka täie tambiga meile asju teha ja võtame ka osi edasi ja tuleb ka muidgi palju palju töid. Vahepeal olin ka haige ja siis oli jama järele vastamistega. Eelmine neljapäev käisime mina, Gertrud ja Riana MH-s saks keele olümipaadil ja tänu sellele on meil jälle kolm tööd järele teha. Homseks on ka megapalju õppida ja eriti palju on pähe! See on jumala hullumeelsus! Järgmine ja ülejärgmine nädal on veel selle poolest ka hullud, et kooli juubel hakkab tulema ja siis tulevad need kontserdiproovid jne. Nüüd ma siis ei suudagi otsustada, et kas minna geograafia tööd järele vastama homme või kolmapäeval. Point on selles, et mõlema järelevastamise tunni ajal on mul tegelikult rahvatants ja sealt ka ei tahaks eriti puududa, kuna õpetaja tahab veel viimasel hetkel midagi muuta:S. Peaksime ka kätte saama rahvariided niiet.... Jama kui palju! Homme pean veel mingi pikema vahetunni ajal minema eesti keele lugemiskontrolli ka järgi ära vastama:S. Ausõna, juhe jookseb juba kohe kokku ka:S. Peale selle kõige pean ma ka veel minema ajaloo kt järele vastama. Seda ma küll ei kujuta ette, millal ma seda veel teha jõuan! Lisaks kõigele sellele on veel ka need tööd, mis toimuvad õigel ajal! Ok, selleks korraks vist isegi aitab:). Mis ei tapa, teeb tugevaks:D

2 comments:

Paulaaaaa said...

Pole Su blogi nii ammu lugenud, et kartsin, et Sa ei kirjutagi enam. Õnneks siiski kirjutad :) Meil on järgmine nädal ülimalt palju töid :S

KaTa said...

Vaene sina. Kuid ega te ainukesed pole. Meil pole peaegu ühtegi nädalat kus pole olnud kt-d ainult 1 nädal kui koolis käisime ja siis vaheaja nädal. Muidu ikka iga nädal 1-2 tööd kõige rohkem on nädalas 5 tööd olnud. Õppimisega mine varsti hulluks! Ja haigused järjest tulevad..