Wednesday, September 1, 2010

Suve lõpp...

Kuna sain täna paar märkust selle kohta, et ma ei ole viimasel ajal midagi blogisse kirjutanud (see on muidugi meelitav, tänud :) ! ), siis otsustasin seda jälle teha.
Niisiis, täna pidime me kõik kooli minema, mis tähendab ka seega, et meie  suvevaheaeg on läbi... Nuuks!! Aga peame sellele vaatamata kooli minema, niiet masetseda ja mossitada pole mõtet, niiet räägin siis lõbusatest asjadest. Aktus algas koolis 10.00 ja kuna see oli ilusa ilma tõttu väljas, siis oli kooliõues rahvast üsna palju. Algasid kõned ja tervitused ning selle aasta aktusel mängis ka bänd. Selles suhtes oli aktus natuke huvitavam ja mitte nii ametlik kui muidu. Pärast aktust läksime klassi ja saime kätte tunniplaanid ja klassijuhataja rääkis ka lühidalt selle aasta plaanidest. Kuna oleme nüüdsest 9.a klass, siis ei lõpetanud meie klassakas (ja ma arvan, et ei lõpeta ka ükski aineõpetaja) kordamast, et see aasta on ikkagi väga tähtis aasta jne. Tegelikult ongi see aasta väga tähtis, aga eriti närvi ajab see, kui kõik seda sulle kogu aeg korrutavad ja rahule ei jäta :). Ahjaa, eKooliga on ka mingi jama - seda on kõvasti muudetud ja nüüd peab endale uue kasutaja tegema ja üldse hakkama uuesti harjuma selle programmiga.
Suvest ka siis natuke. Käisin kolm korda reisimas. Ühe korra Rootsis, olin nädal aega Soomes ja matkamas Leedus. Need reisid olid kõik lihtsalt fantastilised ja ma tahaksin tänada kõiki neid inimesi, kellega ma seal reisil käisin, niiet - AITÄHHH!!!!! Enamiku suvest ma siiski puhkasin (nagu mul plaaniski oli). Oleksin tahtnud ka raamatuid lugeda, kuid miskipärast ei tulnud sellist hoogu sisse ja nii jäigi kahjuks suur osa raamatuid lugemata... Nüüd tuleb aga hakata nagunii juba kohustuslikku kirjandust lugema ja muude asjadega tegelema, niiet eks siis tuleb need enda raamatud tulevikku lükata. Kuigi ma arvan, et küll ma need raamatud kusagile ikka ära mahutan, kuna ega seda kohustuslikku kirjandust ka nii megapalju pole. Nüüd aitab raamatutejutust küll! :)
Igatahes, soovin siis kõigile head uut kooliaastat, olge ikka tugevad ja elage see järgnev aasta ka üle (mõelge iga vaheaja ja siis kolmekuuse suvevaheaja peale ;) ! ) . Kuidagi saame ikka hakkama! :)

No comments: