Sunday, October 3, 2010

September

   Pole jällegi enam ammu kirjutanud blogi. Selleni pole ma jõudnud, kuna koolis ja muidu ka on nii kiire olnud ning mu arvuti on ka veel katki, niiet... kogu kupatus korraga. Igatahes, koolis on siiamaani läinud täitsa normaalselt, kui välja arvata see nädal. Nimelt oli meil nagu iga päev kontrolltööd ja kolmpäeval oli 4!!! tööd! Reedel pidime veel klassikirjandi ka kirjutama, mille teemaks oli selle kevade lõputeema "Tahan liigelda ohutult". Anti ka alustekstid ja siis pidime midagi enda vihikusse kokku kirjutama. Õpetaja ütles ka veel, et me peame puhtandi lõppu kirjutama nende sõnade arvu, kui palju meil kirjandis oli. Ta ütles, et lõpukirjand peab olema kusagil 200 sõna kanti ning et 300 ja 400 sõna on juba liiga palju ja siis läheb stiilipunkte maha. Mina siis kirjutasin rahulikult ära ja hakkasin kokku lugema ning sain..... 410 sõna! Lõpuks suutsin selle vähendada 270 peale, aga siis pidin lõpuks ikkagi tunnistama - ma kirjutan liiga pikki kirjandeid. Peab selle siis kuidagi kevadeks kontrolli alla saama... Aga õnneks on siis kirjand selleks veerandiks läbi...
   Eile käisime Liisiga kinos filmi "Eat, Pray, Love" vaatamas. See oli kõige suuremas saalis ja ma ei saa aru, miks inimesed seda vaatamas ei käi - see on nii hea film lihtsalt! Soovitan kõigile! Tulime kinost välja ning mul oli nii hea tuju, kuna õues paistis päike!:) Üle pika aja sai jälle päikest näha.... :P Plaanisin ka eile oma tuba koristada, kuid sellest ei tulnud mitte midagi välja, kuna ma põhimõtteliselt kudusin terve päeva oma salli (Haapsalu sall). See on hakanud mulle tõsiselt meeldima, mis sellest, et ma seda alguses 4 korda lahti harutasin... :)
   Järgmisest nädalast ka siis - teisipäeval võivad kõik mulle sõnumeid saata, kellel number on, kuna siis on mul SÜNNIPÄEV! Olen alati sõnumite üle tõsiselt õnnelik! :) Kolmapäeval pean jooksma kehalises 2.2 kilomeetrit aja peale. See on iga aasta nii nõme, kuna ma olen pmst alati surnud pärast seda. Muidu mõtlen küll alati alguses, et mis see viis koolimaja ja staadioniringi ära ei ole, aga üsna varsti pole enam õhku mida hingata, jalad valutavad ja siis tuleb endale veel seda ka meelde tuletada, et jooks on aja ehk siis hinde peale... Muide, Johanna (jaa, ma tõesti loen su blogi :) ), kui sa seda loed, siis äkki viitsid öelda, mis sa hindeks said? Üldse ei viitsi seda jooksma minna, kuna ma saan selle alati tavaliselt kolme ja siis on masendus ka kohe kohal... Neljapäeval tulevad mulle naabrid sünnipäevale ning reedel pean sünnipäeva tuttavate, sugulaste ja sõpradega JA laupäeval tulevad tüdrukud minu klassist mulle sünnipäevale ja nad jäävad minu juurde ööseks!!!! YAYYYY :D:D
   Nüüd sai siis midagi kirjutatud, aga loodan, et saan hiljemalt pärast sünnipäeva uuesti kirjutada... :)

1 comment:

Liisi said...

Jap oli näha, et sulle film meeldis, sa magasid pool filmi maha ja tuju oli sul ju ka meeletult hea. Ma nägin isegi vist 0.5naeratust seal. :D:D:D