Thursday, March 10, 2011

Always keep smilin', you know the sun is shinin' !

Ma pole just kõige parem blogija, nagu kõik juba arvatavasti aru on saanud :) . Aga jah, nüüd on mul jälle üle pika aja natuke vaba aega ja otsustasin siis selle kulutada kirjutamisele. Vahepeal on jällegi nii palju juhtunud, et kõik polegi enam meeles, mis kõik toimunud. Igatahes, homme kooliminekut pole, kuna sõidan hoopis Tallinnasse eesti keele olümpiaadile... Kõik kindlasti teavad seda nagunii, aga kirjutan ikka! :) Loodan, et seal läheb enam-vähem... Mõelge siis kõik homme mulle! ;)
Koolis on ka enam-vähem läinud - mis ikka muud kui kool, kodu, söök, kodutööd, magamine, kool, kodu,... jnejne. Selles polegi midagi kirjutada eriti. Need, kes on koolis toredad ja nunnud, on seda siiani ja need kes pole, pole ka siiani. Aa, vahepeal  käisime klassiga (nooh, enam-vähem terve klassiga) lõpureisil Rootsis. See oli tõesti tore, kuigi nagu igal reisil, oli ka seal omad halvad küljed. Eriti tore oli jälgida Mannut, Affut, Karmelit, Elist ja Kätit, kes käivad koguaeg riides nagu oleksid nad just enam-vähem moelavalt minema astunud (ärge hakake vastu vaidlema, eks? :D ) :). Teised olid jällegi numpsikud nagu alati. See oli muidugi üks miinustest, et šoppamiseks jäeti suhteliselt vähe aega, aga ega sinna enam midagi teha ei saa :). Sain endale sealt uued kevad-sügis saapad, niiet reis õnnestus! :D
Homme on ühtlasi ka meil koolis lõpualbumite pildistamine ja jällegi, keda kohal pole, olen mina -.- . See hakkab juba nõmedaks muutuma, et alati, kui koolis midagi toimub, siis olen mina kusagil ära :D. Arvatavasti kõik siiski laabub, niiet pole hullu! :DD





















See diagramm vastab minu puhul küll 100% tõele! :D

1 comment:

Liisi said...

nõustun! 100%, see diagramm on totaalselt sina