Friday, March 23, 2012

Long time no see

Pole niii ammu enam kirjutanud... Lugesin eelmise postituse kommentaare ja mõtlesin, et miks ka mitte - võiks ju midagi kirjutada!
Vaheaeg on möödunud suhteliselt vaikselt - suure osa ajast olen olnud kodus. Nagu osad teavad, suutsin ma just enne vaheaja algust koolis jala katki lüüa, niiet ka see on põhjus, miks mul pole just eriti sisutihe vaheaeg olnud. Kuid ei saa ka öelda, et ma mitte midagi teinud pole. Käisin kohe vaheaja alguses Liisiga Tantsutaldade juubelikontserdil. Ei tea, mulle see eriti ei istunud. Võib-olla seepärast, et see tundus liiga šõutantsulik ja ei meenutanud väga tegelikku rahvatantsu. Üldpilt oli muidu täitsa viispluss, KUIGI..... Meile müüdi piletid Vanemuise kontserdimajas paremale rõdule - öeldi, et sealt näeb hästi noorterühma. Hmm, ei tundunud küll nii. Lõpptulemus oli see, et me seisime 2 tundi püsti, et üleüldse midagi näha.
Teisipäeval käisin Rianaga Tallinnas. Kaugemale kui Ülemistesse me ei jõudnud, aga pole hullu. Ka sealt oli saak suur - saime mõlemad endale uued ketsid ja ma ostsin endale ka Lindexist uued püksid. Pärast käisime loomulikult pitsat söömas ja läbi see päev oligi. Samal päeval tuli Riana ka mu poole ööseks. Mängisime väga algelist lauatennist ilma lauata ja ajasime niisama juttu. Täitsa mõnus oli vahelduseks.
Ülejäänud päevad olen ausalt laiselnud ja kodus lebotanud. Ka selle vastu ei ole mul midagi, sest sellist luksust endale ju kooliajal lubada ei saa, et kolm päeva järjest lihtsalt kodus olla.
Loodetavasti kirjutan ma juba varsti.. :)

No comments: