Sunday, January 31, 2010

Jällegi!

Jällegi pole enam ammu siia kirjutanud. Järelikult on siis väga kiire olnud:). Ei, tegelikult on ka kiire olnud:D. Juba kolm nädalat koolis käidud jne.
Niisiis, mul on paar uudist ka. Veebruaris tuleb minu juurde sakslane vahetusõpilaseks nädalaks ajaks:D. Ta tuleb 18. veeburaril ja on siin kuni 26. veebruarini. Tegelikult tuleb neid Eestisse koguni 30! Minu klassist võtab kokku viis inimest: mina, Gertrud, Avely, Mari-Liis ja Riana. Rohkem meie klassist mitte keegi ei võta. Hea on see, et me saame keelepraktikat aga halb on see, et me peame sakslastega koos mingi presentatsiooni tegema, hansateemade kohta. Me oleme tegelikult ka juba teemad ära valinud, ega seal eriti midagi head ei olnud. Aga nohh, tuleb võtta seda, mida antakse. Ma väga loodan, et meil saab väga tore olema ja me saame endale palju-palju uusi sõpru:D.
Mmm, mõtleme siis veel...See nädal oli väga kiire - palju töid jne. Aga me lohutame ennast sellega, et varsti on juba pool veerandit käidud:D. Tegelikult ei tahaks kevadet veel üldse, sest nagu teada on, peavad kaheksandikud tegema üleminekueksami ja mina võtsin selleks matemaatika. Ma juba kahtlen, kas see oli üldsegi hea valik... Aga mis tehtud, see tehtud. Mu matemaatikaõptaja ütles, et seal tuleb palju definitsioone teada jms. Meie klassist võtavad tegelikult päris paljud matemaatika - 27-st 11. Nohh, vähemalt minu arust on seda palju:D.
Vahepeal olen ma pidanud peaaegu ära ka külmuma:D. Vahel oli siin ikka kuni -30 kraadi ja siis ei olnud ju kodu ka muidugi kõige soojem:D. Ja kui sellele veel tuul ka lisada, siis on ikka päris karm kompott:D. Me just rääkisimegi sakslastele, et meil oli siin just -30 kraadi ja siis nad pidid selle peale pikali kukkuma: nendel oli -19 kraadi ja neil Saksamaal mitte ükski rong ega buss ei sõitnud ja kooli ei pidanud ka mitte keegi minema:D. Niiet meie elaksime justkui põhjanabal:D.
Selleks korraks siis vist kõik...Üritan hakata tihemini kirjutama, kui meelest ära ei lähe:D

No comments: