Friday, June 11, 2010

Ammu-ammu...

Pole enam ammu siia kirjutanud. Mõtlesin siis, et kuna nüüd on õnneks juba suvevaheaeg, siis peaks vist hakkama jälle sellega vaikselt tegelema. Loodan, et äkkik siis mõningase reklaami peale tekkib mulle ka natuke rohkem järgijaid:D. See oleks ju toreee!!! :)
Niisiis - mida ma huvitavat ka viimasel ajal teinud olen? Ee, käin trennis nii palju kui saan (PS: see on väääga mõnus ajaviide, soovitan kõigile!), üritan ikka raamatuid lugeda (sain hetkel Liisilt inglisekeelsete raamatute pisiku, niiet hetkel on näpus inglisekeelsed teosed), MAGAN KAUA:D ja puhkan ka niisama. Tahaksin tegelikult ka päikest võtta, kuid nagu kõik teavad, pole hetkel just eriti palju head päevitamisilma olnud. Tahaksin ka rohkem sõpradega kokku saada, mis pole mul praegu üldse õnnestunud! Kahjuks!
Veel üks huvitav seik: käisime Peipsi järve ääres ühe klassiõe suvekodus n.ö. klassiekskursioonil. Kuna me otsustasime üheskoos mitte teha mingit suurt ekskursiooni, kuna käisime eelmisel kooliaastal Austrias. Igatahes - Peipsi ääres oli vääga mõnus ja tore. Grillisime, käisime Peipsi ääres ja päevitasime. Osad (tegelikult enamik) käisid ka ujumas. Ma ei taha teadagi, KUI külm see vesi võis olla! Igatahes, järgmine päev ei tükitud enam nii väga vette :P (kellel oli väike nohu ja kellel oli niisama külm). Mina isiklikult ei käinud ujumas kuna a) ma unustasin enda ujumisriided koju ja b) ma ei tahtnud tegelikult eriti haigeks jääda ja suvevaheaega haigena alustada. Seal saime ka tunnistused kätte - mina lõpetasin 8. klassi ametlikult kiituskirjaga! :D
Avastasin ka tänu Liisile laheda koha - Metro! Ma tean, et enamike arvates on see juba väga vana uudis, kuid kuna mina sinna kanti eriti ei satu, siis minu jaoks on see siiski üpris suur asi!:D Kes veel imekombel ei peaks sellest kohast teadma - soovitan kõigil sinna minna: seal pakutakse lihtsalt PARIMAT einesaia! Saab ise komponendid valida ning hind on ka normaalne:D! MINGE KÕIK METRO'SSE!!!!!:D

No comments: