Saturday, July 10, 2010

Rannddd...

Täna käisime perega Kauksi rannas Peipsi järve ääres. Seal oli väääga lahe! Saime Liisiga palju ujuda ja päevitada ning mina põlesin järjekordselt natuke ära... See ei meeldi mulle tegelikult üldse. Minnes käisime läbi Ujula Konsumist ning ostsime hiigelhunniku saiakesi. Need inimesed, kes meist mööda käisid, võisid küll arvata, et me oleme ikka vääga näljased... :P Siis nägime me poes minegid sakslasi, kes ei saanud mitte midagi aru, mis asjad saiakeste sees on ning siis Liisi seletas neile saksa keeles, mis saiakesed seal olid. Need sakslased olid väga üllatunud, et Liisi saksa keelt räägib, kuid mul pole õrna aimu ka, miks. Saiad ostetud, hakkasimegi ranna poole sõitma. Rannas imestasime me, et Peipsi järv on väga palju eelmise aastaga võrreldes kasvanud (randa polnud põhimõtteliselt ollagi !). Niisiis, otsisime endale mingi kohakese, kus pikali saaks vähemasti olla ning siis päevitasimegi ja ujusimegi vaheldumisi. See hakkas vaikselt närvidele käima, et pidime pärast igat ujumaskäiku ennast kreemitama, kuna muidu oleks mina igatahes veel rohkem ära põlenud. Tagasitulles ostsime endale koju kala ning ka tervelt 5 KILO maasikaid, millest enamusest sai küll moos, kuid ikkagi... :P Need olid paremuselt teised maasikad, mida ma see suvi saanud olen. Need olid väga magusad ning mahlased. Alguses tundus mulle, et ma ei ole üldsegi ära põlenud, kuna täitsa normaalne oli olla. Kuid kui me jõudsime tagasi Ujula Konsumi parklasse (emme-issi käisid meile arbuusi otsimas), avastas Liisi, et ma ajan lihtsalt megalt nahka nii seljalt kui ka õlgadelt. See masendas jällegi mu päeva, kuna mulle ei meeldi mitte kunagi see, et ma nahka ajan.
Õhtupoole tulid meile külla ka vastasnaabrid (kelle lapsi ma hoidmas käin), et meile lapsevankrit tagasi tuua, kuna nende teine laps on kahjuks juba liiga suur, et seal olla ning nad ei julgeks teda enam sinna üksi jätta, kuna ta juba keeras ennast seal sees ning toetas üle serva. Niisiis, nad tulid seda meile tagasi tooma ning neil oli kaasas ka nende vanem laps, kes saab järgmise aasta 10. jaanuaril 3-seks. Ta nimi on Lumikki ning ma saan temaga väga hästi läbi, kuna ma hakkasin teda hoidma juba siis, kui ta oli 9-kuune. Niiet temaga saame me väääääga hästi läbi! :) Nad sõid meie juures maasikaid ja viinamarju (viinamarjad tõid nad meile ise) ning me lihtsalt rääkisme juttu.
Täna tegime ka sauna - see oli väga mõnus! Nüüd vaatan koos Liisiga filmi "Step Up", mis on väga hea film, soovitan kõigile!

No comments: